Babbel i november...
+10
Werre
indianjävel
des
Kajsa
sussiqt
Syrran!
us_lover
pemi
Mitra
Bans
14 posters
Sida 5 av 8
Sida 5 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: Babbel i november...
Syrran! skrev:
Jag är inte mörkrädd jag heller, men här går jag helst inte ut ensam för sent pga allt löst folk...![]()
![]()
![]()
Typ!
Det förstår jag!
pemi- Antal inlägg : 29
Registreringsdatum : 11-11-17
Är inte ofta det händer, men igår var jag helt ensam i stallet på kvällen när jag skulle ta in Jumjum. Kollade mej över axeln flra gånger när jag gick mot hagen. Gör inte saken bättre att vandrarhemmet på gården är ett gammalt åldring och psykhem. Spökar ju helt klart. Finns ett utrymme under huset där döingar förvarades på den tiden. Även kallad likboa.pemi skrev:
Jag är väldigt glad att jag inte är mörkrädd.
Nån som hittar en bubblande avatar? (Alltså en som rör sig, istället för grisen.)
Hej, förresten!
Hej, förresten!

Bubbel- Antal inlägg : 5
Heeej Blubb!!Bubbel skrev:Nån som hittar en bubblande avatar? (Alltså en som rör sig, istället för grisen.)
Hej, förresten!![]()
Funderar på det där med nya trådar... eller gamla... hade vi inte en spöktråd i Trams? Har för mig att vi hade en sån! Tycker att det hade varit sjukt kul att ha en "Titta det spökar"tråd!! :grin:
Åsa- Antal inlägg : 19
Bara inte någon lägger ut filmen som cirklade runt på fb ett tag. Fick nästan hjärtstopp efter att jag sett denÅsa skrev:Funderar på det där med nya trådar... eller gamla... hade vi inte en spöktråd i Trams? Har för mig att vi hade en sån! Tycker att det hade varit sjukt kul att ha en "Titta det spökar"tråd!!

Den rör sig inte, men jag tycker att den här var fin...Bubbel skrev:Nån som hittar en bubblande avatar? (Alltså en som rör sig, istället för grisen.)
Hej, förresten!![]()
Men vad faan??? Jag kan ju inte visa den!!!!! *irriterad
Neej, det ska ju vara riktiga upplevelser... annars är det ju inget kul...Werre skrev:Bara inte någon lägger ut filmen som cirklade runt på fb ett tag. Fick nästan hjärtstopp efter att jag sett denÅsa skrev:Funderar på det där med nya trådar... eller gamla... hade vi inte en spöktråd i Trams? Har för mig att vi hade en sån! Tycker att det hade varit sjukt kul att ha en "Titta det spökar"tråd!!![]()
des skrev:Jag vet inte vad jag gjort av min fula get.![]()
Kan du kopiera från Tinget? Jag verkar inte kunna klistra in bilder här...

Syrran! skrev:Jag är inte mörkrädd jag heller, men här går jag helst inte ut ensam för sent pga allt löst folk...![]()
![]()
![]()
Typ!

Varför kan jag inte klistra in bilder????

Där du skriver inlägget finns det en liten ruta som det står image på. Klicka där och sedan adressen till bilden.Åsa skrev:
Kan du kopiera från Tinget? Jag verkar inte kunna klistra in bilder här...![]()
Kollar...Werre skrev:Där du skriver inlägget finns det en liten ruta som det står image på. Klicka där och sedan adressen till bilden.Åsa skrev:
Jag hann ändra till den från Tinget. Men tack ändå!Werre skrev:Werre skrev:110 inlägg på bara en ½ dag tycker jag är en god start![]()

är ett foto på rutan. Ruta 16 från fet stil rutan. Ruta 15 kan du ladda upp egna bilder med.Åsa skrev:Kollar...Werre skrev:Där du skriver inlägget finns det en liten ruta som det står image på. Klicka där och sedan adressen till bilden.Åsa skrev:
Jag måste vara dum i huvet.... får det inte att funka alls!!Werre skrev:är ett foto på rutan. Ruta 16 från fet stil rutan. Ruta 15 kan du ladda upp egna bilder med.Åsa skrev:Kollar...Werre skrev:Där du skriver inlägget finns det en liten ruta som det står image på. Klicka där och sedan adressen till bilden.Åsa skrev:
Werre skrev:Här har du Kajsa![]()
Aj löv majself.
Men hur sjutton får jag på mig mina kläder?
Kajsa- Antal inlägg : 24
Bubbel skrev:Nån som hittar en bubblande avatar? (Alltså en som rör sig, istället för grisen.)
Hej, förresten!![]()
Hej!
Här fanns lite bubbliga: (w w w ) gifmania.co.uk/water/bubbles/
Gick inte att lägga in länk...
Smakprov:

Senast ändrad av pemi den tor nov 17, 2011 7:56 pm, ändrad totalt 1 gång
pemi- Antal inlägg : 29
Inne i profilen finns det en kategori där det står avatar.Kajsa skrev:
Aj löv majself.
Men hur sjutton får jag på mig mina kläder?
Sida 5 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sida 5 av 8
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|