Babbel i november...
+10
Werre
indianjävel
des
Kajsa
sussiqt
Syrran!
us_lover
pemi
Mitra
Bans
14 posters
Sida 4 av 8
Sida 4 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: Babbel i november...
Men nu blir jag irriterad på riktigt! Jag har inte ändrat om jag ska bevaka ämnet, men lik förbannat står det att jag bevakar ämnet!!! Är det bara för mig det håller på så?
*kollar mailen*Syrran! skrev:Men nu blir jag irriterad på riktigt! Jag har inte ändrat om jag ska bevaka ämnet, men lik förbannat står det att jag bevakar ämnet!!! Är det bara för mig det håller på så?
Nope inget bevakat här.
Japp, så är det. Jag får sluta skriva! 
Men nu klickade jag ur rutan under här, där man skriver inlägg. Får se om det hjälper...

Men nu klickade jag ur rutan under här, där man skriver inlägg. Får se om det hjälper...
är det inne i profilen du klickar bort det eller?Syrran! skrev:Så fort jag skickar ett nytt inlägg verkar det ändra sig. Suck...
Nu funkar det nog!
Men ska man verkligen behöva klicka ur rutan under inläggsrutan att man inte vill bli underrättad vid svar varenda gån man skriver ett nytt inlägg?
Men ska man verkligen behöva klicka ur rutan under inläggsrutan att man inte vill bli underrättad vid svar varenda gån man skriver ett nytt inlägg?
Jag håller med!! Trist satan att behöva stänga Tinget, men... vi håller väl ihop?? *Saknar gruppkramsmilyn*Werre skrev:Jag är åxå lite lessen i ögat över detta. Men tror nog att vi ska få ordning på denna sidan åxå. Bara alla hänger på.Syrran! skrev:
Nä, det märkte jag oxå, men mailen har ju inte med forumet i sig att göra. Där kan det ju fortsätta att droppa in mail i all evighet!
Äh, jag är garanterat mindre gnällig i morgon! Jag förstår Bansan, men ledsen får man ju vara antar jag?
Åsa- Antal inlägg : 19
Registreringsdatum : 11-11-17
Werre skrev:är det inne i profilen du klickar bort det eller?Syrran! skrev:Så fort jag skickar ett nytt inlägg verkar det ändra sig. Suck...
Kan man göra det där oxå?
jepp om man går in i profilen och sedan inställningar.Syrran! skrev:Werre skrev:är det inne i profilen du klickar bort det eller?Syrran! skrev:Så fort jag skickar ett nytt inlägg verkar det ändra sig. Suck...
Bildtråden!!!!Werre skrev:vilka trådar från tinget tycker ni att vi måste flytta in hit?
Werre skrev:jepp om man går in i profilen och sedan inställningar.Syrran! skrev:Werre skrev:är det inne i profilen du klickar bort det eller?Syrran! skrev:Så fort jag skickar ett nytt inlägg verkar det ändra sig. Suck...
Nu hittade jag.
Åsa skrev:Bildtråden!!!!Werre skrev:vilka trådar från tinget tycker ni att vi måste flytta in hit?
Träfftråd
Ny presentationstråd kanske?
Frågan är om man behöver en sån då vi förmodligen inte kommer att släppa in löst folk ändå...? Men lite mysig är den ju!!Syrran! skrev:Åsa skrev:Bildtråden!!!!Werre skrev:vilka trådar från tinget tycker ni att vi måste flytta in hit?
Träfftråd
Ny presentationstråd kanske?

Syrran! skrev:
Nä, det märkte jag oxå, men mailen har ju inte med forumet i sig att göra. Där kan det ju fortsätta att droppa in mail i all evighet!
Äh, jag är garanterat mindre gnällig i morgon! Jag förstår Bansan, men ledsen får man ju vara antar jag?
Klart man får.

pemi- Antal inlägg : 29
Vi kanske kan ha en gemensam husdjurstråd istället för att ha flera trådarom hundar, hästar och övriga husdjur?
Huuu, nu ska jag ut och mata hästar i mörkret. Jag är inte helt omörkrädd.
Kajsa- Antal inlägg : 24
Åsa skrev:Frågan är om man behöver en sån då vi förmodligen inte kommer att släppa in löst folk ändå...? Men lite mysig är den ju!!Syrran! skrev:Åsa skrev:Bildtråden!!!!Werre skrev:vilka trådar från tinget tycker ni att vi måste flytta in hit?
Träfftråd
Ny presentationstråd kanske?![]()
Ja, så tänkte jag oxå! Men jag vet inte om det behövs. Vi kanske kan ha nåt annat? En liknande tråd, med typ just nu-frågor och svar? Äsch, jag vet inte!

Kajsa skrev:Huuu, nu ska jag ut och mata hästar i mörkret. Jag är inte helt omörkrädd.
Har det inte växt bort? Minns när vi fick följa det halvvägs hem (tills er ytterlampa började lysa upp) när du varit hos oss och lekt.

Inte avis. Är sjukt mörkrädd jag åxåKajsa skrev:Huuu, nu ska jag ut och mata hästar i mörkret. Jag är inte helt omörkrädd.

Werre skrev:Inte avis. Är sjukt mörkrädd jag åxåKajsa skrev:Huuu, nu ska jag ut och mata hästar i mörkret. Jag är inte helt omörkrädd.![]()
Jag är väldigt glad att jag inte är mörkrädd.

pemi skrev:Werre skrev:Inte avis. Är sjukt mörkrädd jag åxåKajsa skrev:Huuu, nu ska jag ut och mata hästar i mörkret. Jag är inte helt omörkrädd.![]()
Jag är väldigt glad att jag inte är mörkrädd.
Jag är inte mörkrädd jag heller, men här går jag helst inte ut ensam för sent pga allt löst folk...

Sida 4 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sida 4 av 8
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|