Babbel i november...
+10
Werre
indianjävel
des
Kajsa
sussiqt
Syrran!
us_lover
pemi
Mitra
Bans
14 posters
Sida 7 av 8
Sida 7 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: Babbel i november...
Åsa skrev:
Hihi, söt smily Pemi! Var hittade du den?
(www) pic4ever.com
pemi- Antal inlägg : 29
Registreringsdatum : 11-11-17
Visst är det Åsa. Förövrigt har du varit saknad. Jag ska försöka att få tummen ur att vara lite mer aktiv nu ett tag. Har varit riktigt dålig på den här fronten.
Sova äär gott då Pemi. Allt är bra med mig. Håller på med lite städ inför besöket imorgon. Ska bli en underbar kväll med massa skratt och grymt god mat.
Sova äär gott då Pemi. Allt är bra med mig. Håller på med lite städ inför besöket imorgon. Ska bli en underbar kväll med massa skratt och grymt god mat.
Bumpo- Antal inlägg : 8
Det är lite kul för det känns nästan som att tiden har stått stilla sedan jag "hoppade av". Ni känns som gammal släkt som liksom alltid finns där men som man inte träffar så ofta.

indianjävel- Antal inlägg : 5
Bumpo skrev:Visst är det Åsa. Förövrigt har du varit saknad. Jag ska försöka att få tummen ur att vara lite mer aktiv nu ett tag. Har varit riktigt dålig på den här fronten
Det samma!! Kände att det var gott att komma tillbaka till gänget!! Men jag hinner inte heller vara så aktiv med pluggande, praktik osv... nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen. Har varit hemma i ett par dar nu snörvllig och febrig och dann... sova är en bra grej tror jag!
Åsa- Antal inlägg : 19
Precis så kände jag med!!indianjävel skrev:Det är lite kul för det känns nästan som att tiden har stått stilla sedan jag "hoppade av". Ni känns som gammal släkt som liksom alltid finns där men som man inte träffar så ofta.![]()

God natt alla underbara!!!!! Sov gott!!
Funderar lite grann på att göra en till tatuering men jag är inte säker på vad jag vill ha för motiv eller för den delen vart jag ska sätta den. Jag har ju lite krav på placering med tanke på anställningsbarhet och liknande. Jobbigt läge med andra ord.
Åsa skrev:Bumpo skrev:Visst är det Åsa. Förövrigt har du varit saknad. Jag ska försöka att få tummen ur att vara lite mer aktiv nu ett tag. Har varit riktigt dålig på den här fronten
Det samma!! Kände att det var gott att komma tillbaka till gänget!! Men jag hinner inte heller vara så aktiv med pluggande, praktik osv... nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen. Har varit hemma i ett par dar nu snörvllig och febrig och dann... sova är en bra grej tror jag!
Krya på dig då Åsa. Inte ska du vara sjuk inte. :insert valfri kramsmiley:
Syrran! skrev:Men jag vill inte bevaka det här ämnet!!! Jag trycker bort och trycker bort men det går ju inte!!!
Hyfsat jobbigt att bevaka en babbeltråd :grin: ... & den smileyn funkade ju icke!
Hmmm... Jag vetefan om jag inte skulle ta & göra lite blockeringar osv på Tinget istället trots allt... Känns skettråkigt att lägga ner alltihop som vi haft igång så länge...
Just ja, där var jag väl med om jag inte minns fel...
Adress?
Adress?
MimiFly- Antal inlägg : 4
Men alltså, har ni inte haft något annat att göra under tiden som jag och Bans varit ute och festat? Jag har ju asmånga sidor att läsa ifatt och jag har ju vid ett svagt ögonblick (första glaset på Grappa
) antagit utmaningen att jag ska vara på Hälsostudion kl 7 för att vara med på morgonspinningen. Och allt är Bans fel
Ja, och givetvis lite mitt eget. Men mest Bans.

Ja, och givetvis lite mitt eget. Men mest Bans.
us_lover- Antal inlägg : 18
Ålder : 54
lite skumt när allt blir tvärt om. Men tror nog att vår älskade Bans ska fixa till det åxå.[/quote]Werre skrev:Ja för helst ska det ju vara som det brukar.
Eller så vänjer vi oss vid det nya

Werre skrev:Så vad gör alla Ventiler en kväll som denna då?
Dricker vin, skrattar, dricker vin, äter, dricker vin, skrattar och dricker vin

us_lover skrev:lite skumt när allt blir tvärt om. Men tror nog att vår älskade Bans ska fixa till det åxå.Werre skrev:Ja för helst ska det ju vara som det brukar.

Men om jag förstått saken rätt så kan vi återgå till gamla vanliga Tinget för att Bans och Mark har fixat det.....eller är jag vilse nu igen?

sussiqt- Antal inlägg : 2
Syrran! skrev:Jag är inte mörkrädd jag heller, men här går jag helst inte ut ensam för sent pga allt löst folk...![]()
![]()
![]()
Typ!
Jag vet inte om det är vinet men

des skrev:Syrran! skrev:Jag är inte mörkrädd jag heller, men här går jag helst inte ut ensam för sent pga allt löst folk...![]()
![]()
![]()
Typ!
Vilken tur att jag inte bor i Göteborg, jag skulle aldrig våga gå ut!
![]()
Nej, tacka vet jag Eslöv. Där räcker det att man sätter sig i taxin och säger "Ja, du vet vart jag ska!"

Werre skrev:Hoppas Bans tycker vi vart flitiga ventiler ikväll![]()
Det tycker hon garanterat

Kajsa skrev:Werre skrev:Hoppas Bans tycker vi vart flitiga ventiler ikväll![]()
Stackars Bans. Blir mycket att läsa igenom.![]()
Jaha, det är synd om Bans, men var det någon som tänkte på mig? Va? Nej, trodde väl det

indianjävel skrev:Det är lite kul för det känns nästan som att tiden har stått stilla sedan jag "hoppade av". Ni känns som gammal släkt som liksom alltid finns där men som man inte träffar så ofta.![]()
Det är det som är det bästa med oss Tramsare

Bans skrev:Hyfsat jobbigt att bevaka en babbeltråd :grin: ... & den smileyn funkade ju icke!
Och varför visste jag det redan? Den här funkar inte heller :vissel:
sussiqt skrev:us_lover skrev:lite skumt när allt blir tvärt om. Men tror nog att vår älskade Bans ska fixa till det åxå.Werre skrev:Ja för helst ska det ju vara som det brukar.
Men om jag förstått saken rätt så kan vi återgå till gamla vanliga Tinget för att Bans och Mark har fixat det.....eller är jag vilse nu igen?

Nej, men jag hade inte hunnit så långt då

Sida 7 av 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sida 7 av 8
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|